Waardering van Tandartspraktijk Bas Hengeveld - Weert op 13 januari 2021

• Gebitsaandoeningen

Ik kwam jaren gelden per toeval bij deze praktijk terecht. Wat vooral fijn was dat men mij persoonlijk benadert en me met mijn voornaam aanspreekt. Dit geeft voor mij een gevoel dat je gelijk bent wat ook makkelijk is om dan je probleem kenbaar te maken. De rust die men uitstraalt zorgt voor een open cultuur. Ik heb zelf nogal wat tand/gebits problemen en men luistert en denkt met je mee om een zo goed mogelijk behandelplan op te stellen. Uiteindelijk bepaal ik als patient wat er gebeurt. Ze zijn ook zeer transparant in de kosten en in de werkzaamheden die moeten plaatsvinden. Men is zeer nauwkeurig en naar mijn gevoel ook erg vakkundig. Ook goed om te weten is dat je bij problemen altijd snel kontakt hebt en er wordt ook tijd gemaakt en niet snel afrafelen maar. Voor mij was dit de reden ondanks dat ik niet in de buurt woon om deze praktijk te behouden voor mijn tandzorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Bas Hengeveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.