Waardering van Tandartspraktijk Bas Hengeveld - Weert op 13 januari 2021

9.2

Wij zijn zeer tevreden! Het enige nadeel is dat je zelf je kosten betaald en deze zelf moet indienen bij je zorgverzekeraar. Maar ze geven van te voren door middel van een begroting aan wat de ongeveer gemaakte kosten zijn zodat je niet voor verassingen komt te staan. Ik vind ze heel prettig en kundig werken. Ik kan mijn wensen doorgeven, hier word naar geluisterd, er word samen gekeken naar oplossingen, geeft goed en eerlijk advies, is heel leuk en geduldig met kinderen. Ik ben echt 100% tevreden! Een praktijk met een mondhygiënist in huis.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Bas Hengeveld - Weert

Heel hartelijk dank voor uw reactie. Heel fijn dat u de moeite heeft genomen om een waardering over ons achter te laten op zorgkaart en uiteraard heel fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent.

Het klopt inderdaad dat wij de nota's niet rechtstreeks naar de verzekering sturen. Het is echter wel mogelijk dat u de nota mee naar huis neemt na de behandeling. U kunt de nota's dan eerst indienen bij uw verzekeraar en daarna de nota aan ons betalen. U kunt aan de balie aangeven dat u daar graag gebruik van wil maken.

Vriendelijke groet

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Bas Hengeveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.