Tandartspraktijk de Geldersedreef

Tandartsenpraktijk

uit 11 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Tandartspraktijk de Geldersedreef - Lelystad op 11 januari 2022

Een erg slecht gemaakte kroon is bij mij door tandarts Prust geplaatst. Toevallig ontdekt door een andere tandarts (zelf had ik er niet genoeg verstand van, wel last) maar totaal ontkend door tandarts Prust. Toen ik om een oplossing vroeg zei ze dat de kroon prima was. Uiteindelijk mijn gelijk door bemiddeling van de knmt moeten halen. Heel erg jammer dat tandarts Prust het zo ver liet komen door haar fout niet toe te geven en het niet gelijk op te lossen. Zo een bemiddeling kost enorm veel tijd, gedoe en onkosten waar ik niet op zat te wachten. Gelukkig is de kroon door tandarts Prust na het duidelijke KNMT rapport wel terugbetaald, echter voor de onkosten draaide ik wel zelf op, die wilde ze niet vergoeden. Volgens mij is een tandarts toch ook voor zoiets verzekerd dus, ook dat, was erg teleurstellend. Het vertrouwen was dan ook totaal weg. Zo ga je niet met patiënten om naar mijn mening.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk de Geldersedreef? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.