Waardering van Tandartspraktijk de Hoektand Maassluis - Maassluis op 3 januari 2018

4.8
  • Gebitsaandoeningen

Op vrijdag 29 december 2017 ben ik met mijn vrouw bij deze tandartspraktijk geweest. Haar eigen tandarts werkte deze dag niet.Zij had hevige tandpijn.Er zijn foto's gemaakt en ze is naar huis gestuurd met recepten voor antibiotica en pijnstillers, omdat er een ontsteking te zien was.Een wortelkanaalbehandeling was volgens de tandarts noodzakelijk.De pijn werd steeds ondraaglijker. Mijn vrouw kon pas op 2 januari terecht en heeft de pijn tot die tijd uit moeten houden. Vier dagen onnodige pijn, bij een vrouw die al een zwakke gezondheid heeft.Ondanks drukte hoor je een behandeling te doen die noodzakelijk is.Volgens haar eigen tandarts had er begonnen moeten worden met de wortelkanaalbehandeling.Dat had mijn vrouw een hoop pijn en lichamelijk ongemak gescheeld, omdat ze door de antibiotica hevige diarree kreeg.Het resultaat van dit alles is ,dat mijn vrouw gisteren twee tanden kwijt is geraakt.De cijfers die ik boven gegeven heb zijn enigszins gekleurd omdat zijn assistente heel vriendelijk was.Een klacht indienen is nutteloos, omdat ik als 'leek' dat toch niet win.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk de Hoektand Maassluis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.