Tandartspraktijk Fick en Lobach

zaterdag
zondag

Waardering van Tandartspraktijk Fick en Lobach - Vught op 7 januari 2021

Gebitsaandoeningen

Komen afspraken niet na. Steeds een andere behandelaar. Kinderen worden niet door een tandarts behandeld, ook niet in geval van een probleemgebit. Klachten worden niet serieus genomen, uitsluitend een standaard reactie: “wij vinden het wel goed”.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Fick en Lobach - Vught

Beste heer/mevrouw, vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft bij onze praktijk. Binnen onze praktijk hebben wij kindertandverzorgsters (KTV'ers), zij zijn speciaal opgeleid om kinderen te behandelen (met een probleemgebit). Een van de voordelen is dat zij meer tijd en dus aandacht hebben voor het kind en zijn ouders. Samen met een assistente nemen zij de tijd om een behandeling tot een goede 'ervaring' te brengen. Op deze manier proberen wij de juiste en beste specialistische zorg aan te bieden. Hierdoor zullen jullie inderdaad wisselende gezichten zien. Uw kind komt dan bij de tandarts voor de reguliere controle van het gebit, bij een vaste KTV'er én haar assistente. Daarnaast bieden wij Gewoon Gaaf aan, dit is een traject om kinderen (in het bijzin van een ouder) te ondersteunen bij een gezond gebit. Meestal hangt dit samen met behandelingen bij de KTV'er. Ook hiervoor zijn een aantal collega's (waaronder ook de KTV'ers zelf) speciaal opgeleid om de Gewoon Gaaf methode toe te passen. We stellen zo'n 'programma' met grote zorg samen voor een gezond gebit bij uw kind(eren).

Mochten er nu nog aspecten zijn die u zou willen bespreken, dan wil ik u vragen met ons contact op te nemen per telefoon of mail. U kunt dan vragen naar de praktijkmanager.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Fick en Lobach? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.