Tandartspraktijk Grinberg

zondag
Gesloten

Waardering van Tandartspraktijk Grinberg - Den Haag op 29 november 2019

Verstandskiezen trekken

Omdat mijn eigen tandarts het liet afweten, mijn verstandskies ging ontsteken en ik binnen 6 dagen een grote reis ging maken, was ik redelijk in paniek. Tandarts Grinberg maakte echter diezelfde avond nog een plekje voor mij vrij en heeft, zelfs grotendeels na sluitingstijd, met zorg en aandacht het tandvlees rond mijn verstandskies weggesneden. Geen lichte ingreep zo vlak voor je 16 uur het vliegtuig in moet, maar de dagen erna heeft de assistente mij nog meermaals contact om te vragen hoe het ging en om al mijn resterende vragen te beantwoorden. Ik schrijf deze recensie dan ook met heel veel plezier vanuit de Filipijnen, want dankzij tandarts Grinberg en zijn assistente Antje is mijn vakantie gered en heb ik nergens last meer van gehad! 10/10

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Grinberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.