Tandartsenpraktijk Vos

Tandartsenpraktijk

Lange Grafte 10 7321 ZC Apeldoorn

14 resultaten voor je selectie:

7 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Bij Tandarts Vos heb ik over het algemeen altijd goede ervaringen gehad, en hij is zeer kundig op het gebied van verstandskiezen. Over de jaren heen zijn al mijn verstandskiezen getrokken. Voor twee...

11 september 2021 - Geplaatst door de redactie

De tandarts luisterd goed naar de klacht en handelt adequaat. Afspraken kunnen soms dezelfde dag nog plaatsvinden om drukplekken van een kunstgebit te verwijderen.

4 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

gezien het feit dat ik mínder mobiel ben door verlamming, voel ik mij heel veilig in de praktijk en wordt mijn verlamde linkerkant goed bekeken en behandeld . ik ben zeer te spreken over de zorg en...

2 december 2019 - Geplaatst door de redactie

Al jaren zijn wij klant, altijd vakkundig en vriendelijk geholpen. Nieuwe afsprakensysteem werk nog niet geheel correct.

15 november 2019 - Geplaatst door de redactie

Ben al jaren klant en mijn angst die ik had voor de tandarts is grotendeels weg, door de uitleg en het vertrouwen dat ik inmiddels heb gekregen.

19 juli 2019 - Geplaatst door de redactie

Er wordt goed geluisterd. Secuur en vakkundig. Klantvriendelijk

9.7
11 juni 2018 - Geplaatst door de redactie

Zeer deskundig, nauwkeurig geduldig en goede zorg voor de patiënt

5 juni 2018 - Geplaatst door de redactie

Prima praktijk. Speciale waardering voor de omgang met kinderen. Mijn 2 kinderen gaan met enorm veel plezier naar de tandarts toe. Krijgen goede duidelijke uitleg, ruimte om vragen te stellen en ze...

9.2
7 mei 2018 - Geplaatst door de redactie

Zeer prettige ervaring vergeleken met mijn vorige tandarts, werd naar je geluisterd en er werd wat mee gedaan om alles goed te laten verlopen.

9.3
12 november 2017 - Geplaatst door de redactie

Prettige tandarts, to the point, geen lange verhalen maar duidelijk. Wel zo prettig als je geen held bent zoals ik. Ga nu veel minder gespannen naar de afspraak dan bij mijn vorige tandartsen.

8.8
3 juni 2017 - Geplaatst door de redactie

De juiste mix van vriendelijkheid en zakelijkheid. Behandeling heeft langdurig het gewenste resultaat. Er worden geen onnodige behandelingen verricht.

11 mei 2017 - Geplaatst door de redactie

Erg prettige Tandarts. Ik ben geen held als het aankomt op tandartsbezoek, maar de ontspannen sfeer, snelheid, kwaliteit is werkelijk perfect en (letterlijk) zonder een centje pijn!

9.7
21 maart 2017 - Geplaatst door de redactie

De tandarts heeft de behandeling correct uitgevoerd en ik kon snel een afspraak maken zodat ik niet onnnodig lang met het gaatje hoefde door te lopen.

16 maart 2017 - Geplaatst door de redactie

Al meer dan 25 een betrouwbare, vriendelijke tandarts. Is altijd voorzichtig en legt op verzoek veel uit. Kort om een hele prettige tandarts.

8.3

Filters