Tandartspraktijk H. Vos

Tandartsenpraktijk

Lange Grafte 10 7321 ZC Apeldoorn

8 resultaten voor je selectie:

4 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

gezien het feit dat ik mínder mobiel ben door verlamming, voel ik mij heel veilig in de praktijk en wordt mijn verlamde linkerkant goed bekeken en behandeld . ik ben zeer te spreken over de zorg en...

2 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Al jaren zijn wij klant, altijd vakkundig en vriendelijk geholpen. Nieuwe afsprakensysteem werk nog niet geheel correct.

9.8
15 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ben al jaren klant en mijn angst die ik had voor de tandarts is grotendeels weg, door de uitleg en het vertrouwen dat ik inmiddels heb gekregen.

9.8
19 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Er wordt goed geluisterd. Secuur en vakkundig. Klantvriendelijk

9.7
5 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prima praktijk. Speciale waardering voor de omgang met kinderen. Mijn 2 kinderen gaan met enorm veel plezier naar de tandarts toe. Krijgen goede duidelijke uitleg, ruimte om vragen te stellen en ze...

9.2
3 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

De juiste mix van vriendelijkheid en zakelijkheid. Behandeling heeft langdurig het gewenste resultaat. Er worden geen onnodige behandelingen verricht.

21 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

De tandarts heeft de behandeling correct uitgevoerd en ik kon snel een afspraak maken zodat ik niet onnnodig lang met het gaatje hoefde door te lopen.

16 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Al meer dan 25 een betrouwbare, vriendelijke tandarts. Is altijd voorzichtig en legt op verzoek veel uit. Kort om een hele prettige tandarts.

8.3

Filters