Waardering van Tandartspraktijk J.W.E. van Beek - Honselersdijk op 30 november 2020

• Gebitsaandoeningen

Op mijn dertiende jaar had ik slechte tanden met veel gaatjes. De tandarts adviseerde mijn ouders alles te laten trekken als ik 16 was. Door aantal gelukkige en toevallige omstandigheden (oa legerdienst) had ik op mijn 20e jaar voor het eerst een toonbaar gebit waar ik trots op was. Sinds mijn 24e jaar ben ik advies van mijn broer bij tandarts van Beek terechtgekomen. Ik ben nu 56 jaar oud en kan nauwelijks in woorden uitdrukken hoe blij ik ben dat ik mijn eigen tanden heb die goed worden en zijn onderhouden. Voor tandarts Van Beek en zijn team is iedere tand er een. Het is mooi om al die jaren te ervaren hoe zorgvuldig en professioneel er wordt omgesprongen met mijn gebit. 2 keer te maken gehad met een tandbreuk van een voortand en er is direkt tijd hiervoor ingeruimd om weer toonbaar naar klanten te kunnen gaan. Echt een toppraktijk!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk J.W.E. van Beek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.