Waardering van Tandartspraktijk Kaptein en Hooykaas - Hilversum op 5 augustus 2018

9.2

Ik kom al zo'n veertig jaar bij voorheen tandarts Kaptein, nu tandartspraktijk Kaptein en Hooykaas, ook al moet ik er ver voor rijden vanuit Arnhem of Amsterdam. Het is vertrouwd, het is een vast ritme van twee keer per jaar, zowel de tandartsen als de andere medewerkers zijn altijd zó vriendelijk, geïnteresseerd en nemen de tijd voor je. Als ik binnenkom overvalt me hetzelfde gevoel als wanneer ik de Bijenkorf in loop of het Concertgebouw: een prettige luxe spanning. Advies, behandeling, snelheid zijn deskundig, wekken vertrouwen, stellen je gerust. De praktijk probeert op allerlei manieren om je tegemoet te komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Kaptein en Hooykaas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.