Tandartspraktijk Kaptein en Hooykaas

Tandartsenpraktijk

's Gravelandseweg 86 E 1217 EW Hilversum

Waardering van Tandartspraktijk Kaptein en Hooykaas - Hilversum op 10 juni 2021 Geverifieerd

Nogmaals, ik vind de tandarts en tand hygiëniste heel bekwaam. Wel wat te dwingend m.b.t. de duur tot de volgende afspraak. Ik heb zelf veel problemen m.b.t. de facturatie. Mijn hele gezin gaat naar de praktijk. Facturen komen bij mij binnen. Bij alle abonnementen van bedrijven kan ik automatisch laten incasseren. Dat scheelt mij een boel boetes en irritaties. Bij de praktijk kan dat niet omdat er aan factoring wordt gedaan. Ik vraag al jaren om een oplossing, maar krijg als reactie dat ik aan de balie kan betalen en dat er over gesproken zou worden, maar heb nog nooit een serieuze reactie gekregen. Ik overweeg daarom om een andere praktijk te zoeken, ook al ben ik over de deskundigheid zeer tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Kaptein en Hooykaas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.