Waardering van Tandartspraktijk Kaptein en Hooykaas - Hilversum op 26 oktober 2020

Vanaf dag 1 ben ik in deze praktijk prettig ontvangen en benaderd. Dergelijke communicatie schept vertrouwen. Dit laatste werd nooit beschaamd. Behandeling door zowel de ene als de andere tandarts én de mondhygiëniste geven mij altijd de ervaring heel deskundig te zijn geholpen. Hygiëne staat hoog in het vaandel in deze praktijk. Ontwikkeling in technologie wordt voor zover ik kan beoordelen op de voet gevolgd en desgewenst omgezet in aanschaf van de meest geavanceerde apparatuur. Overleg met mij over de te volgen stappen in behandeling waardeer ik zeer! Kortom, ik voel me in veilige handen. En dat bij een tandarts!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Kaptein en Hooykaas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.