Waardering van Tandartspraktijk Labroides - Bergen op Zoom op 18 april 2012

De medewerkers en specialist Gerard zijn allen zeer deskundig. Ik heb altijd echt het gevoel dat ze de tijd voor me nemen en goed uitleg geven over wat ze precies aan het doen zijn tijdens de behandeling. Hij stelt je op je gemak en bereid je goed voor. Gerard is een zeer kundige, vriendelijk en proffesionele tandarts en ik zou nooit meer wegwillen. Ik heb mijn vorige tandarts verlaten voor deze praktijk omdat ik zo te spreken ben over de behandeling. Ik heb ook meerdere malen mijn afspraak moeten verzetten ivm overmacht en slechte planning. Ze doen nooit moeilijk en hebben hart voor de patient.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Labroides? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.