Waardering van Tandartspraktijk Lawant - Eelderwolde op 18 oktober 2019

6.0

Ik heb verschillende ervaringen met deze tandarts. Technisch prima maar in de bejegening haastig/ ongeduldig weinig meedenkend, weinig empathisch. Eerder met mijn angstige kind zeer ondeugdelijke pedagogische methodes meegemaakt. Kind had een abces aan een kiesje en flipte toen ze uitgebreid de spuit met de naald lieten zien. Lieten ons zes keer terugkomen. Wilden dat ik hem vasthield in de houtgreep. Voelde heel slecht! Bij andere tandarts gelukkig goed gekomen. Tijdens spoeddienst toen ik aangaf ernstige pijn te hebben werd mij verteld dat ik het maar moest uitzingen. Spoed zou alleen zijn voor mensen die bijv een ongeval hadden gehad. En toen een aantal weken later (weer in de spoed) de kies er toch uit moest afgesproken dat ik een kopie van de foto zou krijgen en mijn email adres Doorgegeven. Ze zei toen ook dat ze zou nagaan hoe het kwam dat ik eerder in de spoed werd afgewimpeld. Maar niets meer gehoord en ook de foto nooit gekregen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Lawant? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.