Waardering van Tandartspraktijk M. Mertens - Duiven op 9 januari 2017

• Gebitsaandoeningen

Ik ben altijd heel erg bang voor een tandarts geweest. Toen mijn voormalig tandarts zijn praktijk had verkocht, wist ik me geen raad! De nieuwe eigenaar vond ik geen fijne tandarts! Dus op aanraden van mijn echtgenoot ben ik toen de eerste paar keer met hem mee geweest als hij op controle moest. Gewoon alleen als toeschouwer. Na de eerste keer was ik direct overtuigd! Dit is een fijne, rustige, geruststellende man en ik durf hier wel in de stoel te gaan! De assistentes zijn ook allemaal leuke gezellige meiden en dat werkt echt positief door. Het zijn allemaal, stuk voor stuk, vriendelijke, opgewekte, zorgzame en rustige (rustgevend) mensen; Tóppers! Deze tandarts werkt strak op tijd, nog nóóit mee gemaakt dat hij te laat is! Wat een verademing ten opzichte van andere "artsen in t algemeen!" Echt, ik vind de praktijk van tandarts Mertens een absolute aanrader! Nu is het afwachten hoe zijn nieuwe locatie eruit zal zien, aangezien hij aan het verhuizen is. Want het oude pand was, behoudens de vooruitstrevende apparatuur, ook daadwerkelijk wel verouderd, beslist netjes, opgeruimd en schoon hoor, maar gewoon een gedateerd uiterlijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk M. Mertens? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.