Waardering van Tandartspraktijk Mebident - Dordrecht op 28 februari 2019

• Gebitsaandoeningen

Na jaren bij mijn voorgaande tandarts, kwam het zo uit dat ik voor een afgebroken stuk tand bij Mebident werd geholpen door mevrouw Mebius. Wat een openbaring! Het resultaat is fantastisch, het verschil is niet meer te zien. Het tandsteen is ook gelijk helemaal verwijderd en mijn tanden zijn gezandstraald. Buiten de binnenkant van mijn voortanden zat er dus tandsteen op andere plekken, wat door mijn voorgaande tandarts nooit werd verwijderd. Bij Mebident is het de procedure dat het gehele gebit bij iedereen volledig wordt gereinigd. Naar mijn idee is dit ook te zien, het oogt een stuk frisser nu. Dit alles ook zonder pijn, wat bij mijn voorgaande tandarts ook wel eens anders was. Omdat ik dit zo bijzonder vind, verdient Mebident van mij een dikke 10 en deze recensie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Mebident? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.