Waardering van Tandartspraktijk Mevr. F.C. Kroonenberg - Amsterdam op 29 november 2012

4.2

Ik ben uit gewoonte al bij tandarts Kroonenberg sinds ik tanden heb. Tandarts Kroonenberg doet haar werk rustig en je kan vrij snel terecht. Alleen de assistente van de tandarts is onprofessioneel, ze praat achter je rug om aan de telefoon als ze denkt dat je het niet hoort, en ze roddelt over klanten waar patiënten bij zijn. Ook zei ze tegen mij, niet langer dan een maand geleden, dat mijn bepaalde behandelingen vergoed zou worden terwijl achteraf bleek dat ze wist dat deze niet vergoed zou worden. (volgens haar uitleg legt deze tandarts boven de wettelijke norm van wat tandartsen in Nederland mogen rekenen voor hun behandelingen, en dus moet je een eigen bijdrage bij een behandeling, geen controle, betalen) Nadat de assistente mij niet netjes te woord wou staan vandaag toen ik belde dat ik na hun behandeling erg last kreeg van mijn kies, heb ik opgezegd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Mevr. F.C. Kroonenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.