Tandartspraktijk Mikdent

Tandartsenpraktijk

Professor Kamerlingh Onneslaan 246 3112 VM Schiedam
Er zijn nog geen waarderingen

Waardering van Tandartspraktijk Mikdent - Schiedam op 30 november 2012

Vandaag voor het eerst bij tandarts Mikdent geweest. Was vijf jaar niet geweest omdat ik vreselijk bang ben voor de tandarts. Ik moest nu wel vanwege erge kiespijn. De pijn trok toevallig vandaag weg maar ben toch gegaan en geen spijt van gehad. Lieve tandartsassistente en een hele rustige aardige tandarts. Legt alles goed uit, neemt de tijd om naar je te luisteren.Omdat ik nu geen pijn had de behandeling naar volgende week gezet zodat ik eerst rustig kon wennen aan deze tandarts en alles in mij op kon nemen. Fijne omgeving. Tv en muziek in de behandelkamer. Geeft goede uitleg wat hij gaat doen, direct een kostenraming om te overleggen met de verzekering. Kortom een echte aanrader voor zowel angstige als geen angstige patienten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Mikdent? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.