Waardering van Tandartspraktijk mw. P. Groeneveld - Rhoon op 27 juli 2012

5.2

Ik kwam al jaren bij deze tandarts. Ik werd na jaren last hebben van mijn tandvlees doorverwijzen naar de mondhygiëniste. Aangezien ik al wat vermoedens had over mijn gebit met name mijn verstandskiezen haar om advies gevraagd, naar haar inziens moesten ze eruit. Mijn laatste afspraak kwam zij een half uur te laat binnen wandelen en werd er geen excuus aangeboden. Vervolgens werd er nog geen 5 minuten in mijn mond gekeken en van tafel geveegd dat mijn verstandskiezen uit hoefden. Na al mijn twijfels en deze laatste afspraak een nieuwe tandarts gezocht. Bij deze tandarts kwam ik erachter dat mijn 3 verstandskiezen eruit moesten (inmiddels al een deel van mijn tanden zelfs zijn gaan scheef staan), 2 gaatjes had in mijn kiezen (dit was voor de nieuwe tandarts zonder foto's te maken te zien) en 4 gaatjes in mijn tanden. De tandarts een brief gestuurd, maar de reactie was kort door de bocht dat het wel eens gebeurd dat er een fout wordt gemaakt. Kortom mij zie je hier niet meer en zal mijn vrienden en kennissen deze tandarts afraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk mw. P. Groeneveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.