Waardering van Tandartspraktijk Oelp - Hoogh Boulandt - Utrecht op 13 februari 2013

7.3

Goede praktijk met hele korte wachttijd. Ik kan hier vaak dezelfde week of zelfs de dag erna behandeld worden. Enige minpunt is de enigszins fabrieksmatige afhandeling. Er wordt weinig gevraagd en te weinig gecommuniceerd met de patienten. Vooral omdat veel mensen tegen een tandartsbehandeling opzien is het van belang om te vragen of de patient pijn heeft/ anesthesie wilt en duidelijk te communiceren over wat er gaat gebeuren. Echt meeleven met de patient is bij de tandarts naar mijn mening zelfs belangrijker dan bij de huisarts, omdat het vaak ongemakkelijk en pijnlijk kan zijn. En ook omdat je niet weet wat er allemaal in je mond gebeurt als je in de stoel zit. Ik schrijf deze reactie vooral omdat ik zie dat een medewerker ernaar kijkt (grote pluspunt) in de hoop dat daar iets mee gedaan wordt. Verder toppraktijk!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Oelp - Hoogh Boulandt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.