Waardering van Tandartspraktijk Oelp - Hoogh Boulandt - Utrecht op 16 mei 2013

9.5

Ik zit al jaren bij tandarts Oelp en hij heeft altijd tijd om me tussendoor te helpen met mijn probleem gebit. Hij doet altijd zijn best om mij dezelfde dag of uiterlijk de dag erna me te helpen en anders doet hij het in zijn vrije tijd. Waar je bij een andere tandarts veel moeite moet doen om langs de telefoniste te komen is hij wel altijd bereid met je spreken. Lukt dat niet gelijk dan belt hij je terug. Ik kan alleen maar zeggen dat ik meer dan tevreden ben met een niet-doorsnee mentaliteit. Ook zijn personeel doet er alles aan om je op je gemak te stellen. Oelp is zeker een aanrader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Oelp - Hoogh Boulandt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.