Tandartspraktijk Plantage Middenlaan

Tandartsenpraktijk

uit 202 waarderingen

Waardering van Tandartspraktijk Plantage Middenlaan - Amsterdam op 13 september 2021 Geverifieerd

Ik vind dat ik met het kastje naar de muur wordt gestuurd. Waarom zou ik niet meteen naar de mondhygiënist gaan?

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Plantage Middenlaan - Amsterdam

Beste cliënt,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u het gevoel heeft van het kastje naar de muur te zijn gestuurd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Omdat uw review anoniem is, kunnen wij helaas niet inzien wat de reden was u niet rechtstreeks naar de mondhygiënist te laten gaan. Wij komen graag in contact met u om dit verder uit te zoeken en tot een oplossing te komen. Kunt u zo vriendelijk zijn om ons te mailen via info@tandartsplantagemiddenlaan.nl of te bellen naar 020 - 420 4367?

Wij horen graag van u!

Met vriendelijke groet,
Tandartspraktijk Plantage Middenlaan

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Plantage Middenlaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.