Waardering van Tandartspraktijk PureDent - Rotterdam op 22 juli 2019

9.8
  • Gebitsaandoeningen

Ik ben twintig jaar zeer angstig geweest voor de tandarts en al die tijd niet naar de tandarts gegaan. Toen ik uiteindelijk besloot dat dat zo niet langer kon, kwam ik online terecht op de site van Milan, eigenaresse van Puredent. Ik heb met knikkende knieën gebeld voor het maken van een afspraak. Alle contacten met Milan vind ik zeer, zeer prettig verlopen. Uiteraard is zij deskundig en ervaren, maar voor mijzelf vind ik het eigenlijk nog belangrijker hoe zij met mij omgaat. Dat verloopt heel rustig en respectvol. Ik ben zeer gelukkig om te kunnen melden dat mijn gebit nu goed op orde is. Zelf ga ik wel om de paar maanden naar haar toe, om de spanning tussendoor niet te hoog op te laten lopen. Ik raad Puredent van harte aan.

Bent u of werkt u voor Tandartspraktijk PureDent? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.