Waardering van Qyom Tandartsen - Amsterdam op 2 oktober 2018

8.7
  • Gebitsaandoeningen

Vorige week last van kiespijn. Waarvan er bij het eerste bezoek niet direct kon worden vastgesteld welke kies de problemen gaf. Helaas in het weekend pas duidelijk waar de pijn vandaan kwam en was genoodzaakt om naar de dienstdoende tandarts te gaan. De opties besproken, en gekozen om de volledige behandeling bij mijn eigen tandarts te laten uitvoeren (Qyom). Dus het weekend in met pijnstillers. Wel mijn eigen tandarts op de hoogte gesteld en hij heeft er voor gezorgd dat ik maandag snel terecht kon.Voor mij een helse operatie (4 kanalen, heb ik begrepen) daar ik een watje ben en ook nog eens slecht te verdoven blijk te zijn.Dhr. Gravemaker was zeer professioneel en geduldig. Hij heeft er alles aan gedaan mij op mijn gemak te stellen en het zo pijnloos als mogelijk te laten verlopen.Uiteraard ook alle lof voor de assistente. Er werd ook nog netjes de dag er na gebeld of alles nog in orde is en of ik nog last had van pijn.Zo ver als je tevreden kunt zijn met een "wortelkanaalbehandeling in ver gevorderd ontstoken fase" ben ik zeer tevreden en raadt deze praktijk zeker aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Qyom Tandartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.