Tandartspraktijk Ridder

Tandartsenpraktijk

Hildebrandlaan 5 4904 HA Oosterhout

Waardering van Tandartspraktijk Ridder - Oosterhout op 8 september 2010

Sinds kort geen klant meer bij Theo Ridder (op zijn verzoek). Op zijn werk is niets aan te merken, al lijkt zijn sturing te zijn veranderd na de mega verbouwing van zijn praktijk. Toen hij begon in de praktijk kwam hij als een gepassioneerd tandarts op me over, nu adviseert hij graag verbouwingen (kronen en bruggen) in je mond. Afspraken maken is lastig, omdat er een lange wachttijd is en als je er dan bent, lijkt hij weinig tijd te hebben. In mijn geval vond ik zijn declaraties dubieus. Toen ik om opheldering vroeg, stelde hij voor een andere tandarts te zoeken, daar er naar zijn mening er geen vertrouwen meer was.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Ridder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.