Waardering van Tandartspraktijk Sabouri - Utrecht op 13 juli 2019

5.2

Sabouri is een vriendelijke man die passie voor zijn vak lijkt te hebben. Ik twijfel ook zeker niet over zijn deskundigheid an sich. Wel heb ik sinds de tweede afspraak steeds het gevoel dat ik heel goed moet opletten dat de kosten van de behandeling niet onnodig hoog worden. Anders gezegd, ik heb bij Sabouri steeds het gevoel gehad dat, onder het mom de patiënt goed in alles mee te nemen en behulpzaam te zijn, hij de mogelijkheid aangrijpt om te verdienen aan de behandeling. Zo gebruikte hij regelmatig ongevraagd een röntgenfotootje om vervolgens mij te laten zien hoe het op beeld eruit zag. Vervolgens zag ik de kosten hiervan terug op de factuur, terwijl ik er helemaal niet om gevraagd had. Ditzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor wat verdoving toedienen bij een ogenschijnlijk onschuldige behandeling. Ik vond het erg lastig om hier kritisch op te blijven en mijn mening door te drukken, wat misschien wel met een cultuurverschil te maken had.Het tweede is dat ik nergens last van had voordat ik bij Sabouri kwam en nadat ik behandeld werd kreeg ik ineens last van twee tanden. In mijn vorige woonplaats had ik beide nooit eerder gehad en kon ik volledig vertrouwen op de specialiteit van de tandarts en had ik niet het gevoel dat er onnodig dingen gedaan werden die mijn kosten omhoog haalden.Kortom, Sabouri zie ik als een gepassioneerde, behulpzame tandarts die feitelijk gezien echt wel snapt waar hij het over heeft, maar vooral door bovenstaande heb ik wel besloten over te stappen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Sabouri? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.