Tandartspraktijk Sparenburg

Tandartsenpraktijk

Langeweg 258 3332 AP Zwijndrecht

Waardering van Tandartspraktijk Sparenburg - Zwijndrecht op 11 oktober 2020

Gebitsaandoeningen

Sinds jaren (vanaf het moment dat dhr. Sparenburg zich vestigde als tandarts in Zwijndrecht) ben ik patiënt in zijn praktijk. In de afgelopen jaren heb ik ieder bezoek als zeer prettig ervaren in verband met de kundigheid van dhr. Sparenburg en zijn team! Anders dan vorige praktijken waar ik als patiënt aan verbonden ben geweest, kan ik oprecht aangeven dat dhr. Sparenburg altijd, zonder uitzondering, heel veel energie steekt in de aandacht voor de patiënt. Ter verduidelijking: ondergetekende heeft helaas last van (heel) veel angst als het gaat om behandelingen. Vanaf het eerste moment heeft dhr. Sparenburg hier perfect op ingespeeld en mij bij ieder bezoek weer op mijn gemak kunnen stellen! Zeer recent zijn mijn tanden en kiezen (op mijn verzoek) niet door een kaakchirurg, maar door dhr. Sparenburg getrokken, door onoverkomelijke problemen met mijn gebit. Door mijn "tandartsangst" zag ik hier op voorhand vreselijk tegenop, maar is perfect verlopen! Bedankt Roy!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Sparenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.