Tandartspraktijk Tazi

vrijdag
zaterdag
Gesloten

627 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
13 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik kom hier al heel lang en nog steeds tevreden A.Tazi is een goede tandarts en je wordt super geholpen

9.3
3 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik heb er geen woorden voor! Nieuwe tandarts heeft aangegeven dat ik van de 5 kronen en 4 niet hadden gehoeven. Dure rekeningen en pruts werk. Loop al half jaar met ontstoken tandvlees doordat de...

1.0
2 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Altijd vriendelijk en beleefd. Geeft altijd goed advies. Nette omgeving. Gewoon de best! Top!

10 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Bereikbaarheid is wel wat beperkt, maar verder een top tandartspraktijk

9.7
1 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Een goede mondzorgverlener .al meer dan 10 jaar

8.8
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

heel goed voorgelicht en een zeer prettige sfeer , een prima behandeling met de nodige zorg

20 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Er zijn geen parkeerplaatsen voor klanten, na 30 minuten nog steeds geen plek in de omgeving gevonden, daardoor 10 minuten te laat. Dan wilt het personeel naar huis en sturen ze je weg. Erg jammer

1.3
25 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Highly professional and Nice environment. Recommandeer.

11 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Er wordt voldoende aandacht besteedt aan het gebit en duidelijk aangegeven wat er in de toekomst eventueel kan bijdragen aan een nog sterker gebit.

9.7
11 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Prima behandeling, standaard reinigen wat het wel prijzig maakt, maar uiteraard ook beter verzorgd

8.8
7 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Always in time and very friendly

1 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Fijne en duidelijke tandartspraktijk

24 september 2021 - Geplaatst door de redactie

De mevrouw bij de balie weet bij binnenkomst steeds mijn naam, dat is heel fijn en relaxt binnenkomen. De tandarts van vandaag was heel chill, ze legde steeds uit wat ze deed en wat ik beter kan...

22 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Fijne tandartspraktijk . Altijd vriendelijk behandeld en luisteren goed naar je klachten. Ook de beugeltandarts voor mijn dochter uitstekend !

9.8