Waardering van Tandartspraktijk Van der Heide - Bodegraven op 22 november 2012

2.5

De assistente zei ironisch genoeg dat ze, om verwarring over de rekening en behandeling(en) achteraf te voorkomen, een informatieblad zou toesturen. Deze heb ik ontvangen en klopte precies met wat de assistente mij aan de telefoon had uitgelegd. Maar volgens de informatiefolder toegestuurd door de praktijk kost de 1ste behandeling € 120,- en duurt ca. 45 minuten, het papieren bewijs vanuit de praktijk zelf. Tevens staat op de website: Kostenbegroting. Wanneer er een behandelplan wordt opgesteld dat meer dan 150 euro bedraagt, zullen wij een papieren of digitale (e-mail) voor u maken. Daarom: Afspraken een 1: worden niet nagekomen, ik kreeg geen behandelplan. 1ste behandeling 282 euro ipv de afgesproken (volgens brochure) 120 euro. Medewerkers een 1: mondhygiëniste houdt zich mijns inziens niet aan de afspraken Luisteren een 1: naar mijn menig trekt mondhygiëniste haar eigen plan en luistert helemaal niet Informatie een 1: klopt naar mijn mening helemaal niet, zowel de informatie op de website als in het toegestuurde informatieblad kloppen mijns inziens niet Behandeling een 1: naar mijn mening geenszins de behandeling gehad die mij was beloofd en waaruit een behandelplan zou volgen. Nu duurde het een half uur en volgde er geen behandelplan. Ik kan alleen positief zijn over de accommodatie. Dit was wel prima in orde, dus heb ik dan ook een hoog cijfer gegeven. Zeer goed, hygiënisch, modern.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Van der Heide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.