Tandartspraktijk Vroegh en Yoe, locatie Forum

Tandartsenpraktijk

uit 5 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

zondag
donderdag
vrijdag
zaterdag
Gesloten

Waardering van Tandartspraktijk Vroegh en Yoe, locatie Forum - Tilburg op 11 september 2020

Ik ging voor een behandeling bij de mondhygiëniste en werd vriendelijk ontvangen door de assistente. Nadat ik even moest wachten werd ik geroepen door de mondhygiëniste. Omdat het de eerste keer was, wegens verhuizing, werd mij uitgelegd hoe een en ander werkt en heeft ze de behandeling zorgvuldig uitgevoerd. Na de behandeling gespoeld met warm water, dat was fijn! ; Daarna gelijk een nieuwe afspraak gemaakt, ik kan niet anders zeggen dat ik deze behandeling als zeer goed beoordeel. Tot volgend jaar!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk Vroegh en Yoe, locatie Forum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.