Waardering van Tandartspraktijk West 5 - Amsterdam op 8 mei 2018

4.0
  • Gebitsaandoeningen

Zoals mijn cijfer al aangeeft, ben ik niet tevreden over deze praktijk. Aantal minpunten;- Men spreekt onderling Turks tegen elkaar. Prima als ik er niet bij ben, maar dit gebeurde ook tijdens mijn afspraak. Letterlijk over mijn hoofd. Ik spreek zelf geen Turks en vind het dan ook zeer onprofessioneel om in een andere taal te communiceren.- Mijn eerste mondhygienist (man) schoot een aantal keer uit, wat resulteerde in een schaafplek op mijn lip en tandvlees. Bovendien was hij zeer hardhandig.- De receptionisten zijn zeer kortaf. Geen vriendelijk binnenkomen.- Ik moest een gaatje laten vullen. Ik had afgesproken het eerst zonder verdoving te proberen. Toen dit niet ging, vroeg ik toch om verdoving, welke niet goed gezet was. Echter wilde de tandarts de verdoving niet proberen goed te zetten. Ik had afgesproken dat ik mijn hand op zou steken als het niet ging en dat hij dan even ging stoppen. Echter, toen ik mijn hand opstak, hield hij (en de assistente) alleen maar strakker mijn hoofd vast en boorde hij verder! “Want hij was bijna klaar” was zijn reactie, al lachend.- Het gebouw zit onoverzichtelijk in elkaar. Als je eerst binnen loopt, ben je geneigd direct de behandelkamers in te lopen ipv naar de wachtkamer met receptie.- Ik had een aantal wensen mbt beugel/implantaat, maar hier werd amper op in gegaan/dan wel informatie gegeven. Er werd alleen verteld wat niet kon, niet wat dan wel de mogelijkheden waren.- De implantoloog, waar ik zelf maar een afspraak mee gemaakt had, zei dat hij ook op de ACTA werkte. Ik loop daar inmiddels voor mijn beugel en hij gaf aan dat hij met hen zou overleggen en bij mijn volgende afspraak daar aanwezig zou zijn. Ik had mijn afspraak verzet zodat hij aanwezig kon zijn. Echter; hij was nergens te bekennen en de receptioniste aldaar zei dat hij die middag vrij genomen had?! Ik zou zeker verder zoeken naar een andere tandarts en me niet hier inschrijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijk West 5? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.