Waardering van Tandartspraktijken Agneshof - Nederweert op 13 juni 2012

8.5

Wij zijn nu sinds 1999 bij tandarts Kievit van Haaften ze is een geweldige tandarts ik zou niemand anders meer willen , ik heb veel angst gehad maar zij heeft mij er grotendeels overheen geholpen, en daar ben ik haar zééér dankbaar voor. Ook de rest van ons gezin is erg tevreden. Ze stelt je goed gerust als je iets moet laten doen , en zegt ook eerlijk als je iets niet goed hebt gedaan en dat moet kunnen vinden wij. Ik vind haar een leuke vrouw waarmee ik graag ook eens een praatje maak en lach.niet te vergeten de assistente's zijn ook zééér vriendelijk.Kortom een geweldige tandarts en assistente.Je kan er eigenlijk altijd terecht als je iets onverwachts gebeurd geweldig gewoon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandartspraktijken Agneshof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.