Waardering van TanDent, kliniek voor tandheelkunde, locatie Haarlem - Haarlem op 23 november 2018

• Mondaandoeningen

Reeds 3 generaties onder behandeling in deze praktijk. Als klein kind bij Opa in 1978, naar de twee zoons en nu kleinzoon sinds 2012. Veel veranderingen geweest afgelopen 6 jaren. Nadat sr. gestopt was is er een heleboel gemoderniseerd, wat in mijn ogen ook wel nodig was. Niks ten nadele van de zorg die ik altijd als goed heb ervaren. Erg medelevend personeel, nemen de tijd voor je en houden rekening met angst voor de tandarts, want wie gaat er voor zijn plezier heen. De praktijk is nu weer helemaal up to date en modern, wat het ook plezierig maakt om erheen te gaan.Afgelopen jaren ook wat personeelswisselingen geweest, maar nu sinds een jaar of 3 steeds dezelfde mensen gezien. Sowieso kon ik altijd wel vragen om bij dezelfde behandelaar te komen en dat is tot nog toe altijd gelukt.Enige advies zou zijn om een plankje bij de ingang voor de mensen die slecht ter been zijn, beschikbaar te stellen. Laatste keer had ik wat problemen met mn rolstoel maar de tandarts heeft me uiterst vriendelijk geholpen om die naar binnen te rijden.Verder geen enkele kritiek

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TanDent, kliniek voor tandheelkunde, locatie Haarlem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.