Waardering van Tandheelkunde Praktijk Amstelveen - Amstelveen op 14 juli 2019

3.3
  • Gebitsaandoeningen

Ik heb Marcel en zijn team meerdere malen om een cosmetische beugel gevraagd. De eerste keer verwees Marcel mij door naar een orthodontist in Amstelveen die slotjesbeugel plaatst bij jongeren en moest ik een half uur wachten in een overvolle wachtkamer om vervolgens te horen te krijgen dat de orthodontist geen invisalign plaatst. De tweede keer verwees een collega van Marcel mij door naar het xxxx. Het xxxx zal ik ook nog een review over plaatsen, verschrikkelijk. Men is daar van het restaureren terwijl ik duidelijk heb aangegeven cosmetische beugel met evt facings. Weer een paar honderd euro verder inmiddels en nog steeds geen beugel. Ik ben dan ook geen patient meer bij de praktijk van Marcel. Tevens is mijn ervaring dat als je door omstandigheden verhinderd bent geweest en daardoor enige tijd niet naar de praktijk bent geweest, de tandartsen erg belerend en denigrerende opmerkingen maken. Ook hebben de tandartsen, werkzaam bij Marcel, geen affiniteit met kinderen.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Tandheelkunde Praktijk Amstelveen - Amstelveen

De medewerkers van Tandheelkunde Praktijk Amstelveen (TPA) streven kwalitatief hoogstaande tandheelkunde na, waarbij de patiënt centraal staat. Wij vinden het dan ook erg jammer te lezen dat zowel de tandartsen van TPA, het team van de orthodontist en de tandartsen van het XXXX daar niet in geslaagd zijn in uw geval. Wij hopen dat u bij een volgende praktijk wel vindt wat u zoekt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandheelkunde Praktijk Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.