Waardering van Tandheelkunde Zonnestraal - Hilversum op 12 december 2017

2.0

Toch had ik een keer een gaatje en is deze gevuld. Na het vullen hiervan had ik zo'n ontzettende pijn en er werd door de assistente gezegd dat dat normaal was. Toch heb ik een week later weer gebeld, omdat ik nog pijn had. De assistente gaf aan dat ik even moest wachten. Tijdens het wachten hoorde ik de telefoniste tegen haar collegas zeggen dat ze een zeur aan de telefoon had en hier echt geen zin in had?! Pardon gaan zij tegenwoordig zo om met hun patienten? Uiteindelijk toch een afspraak gemaakt en ik mocht twee dagen later langs komen. Ik kom binnen en meld me netjes aan. Ik wacht en ik wacht en het is al een uur verder. Ik ben het gewend om hier lang te wachten, omdat zij altijd uitlopen. Na een uur vond ik het genoeg en ging ik naar de balie om te veagen wanneer ik mocht. Toen kreeg ik de opmerking u heeft helemaal geen afspraak? Ik geef aan dat ik twee dagen geleden heb gebeld en gewoon een afspraak heb gemaakt, omdat ik zoveel pijn had. Ik vroeg waarom zij dat niet meteen zeiden terwijl ik me gewoon heb aangemeld en heb zitten wachten. Toen begon het hoor.. twee assistentes begonnen me uit te maken voor leugenaar en associaal.. ik moest terug naar mijn eigen land en ben toen de praktijk uitgezet!!!!! Dit is exhtniet vriendelijk en zelfs racistisch. Dit ging me echt te ver!!!! Wees gewaarschuwd mensen!!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandheelkunde Zonnestraal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.