Dental Clinics Beuningen

zondag
Gesloten

Waardering van Dental Clinics Beuningen - Beuningen op 10 maart 2021

Gebitsaandoeningen

Nadat ik jarenlang niet bij de tandarts ben geweest en ik klachten kreeg welke ik niet zoals gebruikelijk kon wegstoppen met pijnstilling, ben ik op zoek gegaan naar een geschikte tandarts. Via internet ben ik bij Dental Clinics Beuningen terecht gekomen. Het was voor mij een enorme stap en met lood in mijn schoenen uiteindelijk een afspraak gemaakt. Birgit heeft mij vanaf het eerste moment gerust gesteld en ze heeft het acute probleem verholpen. Daarna heeft ze op een nieuwe afspraak mijn gebit gereinigd en hebben we samen een behandelplan opgesteld. Nu nog 6 behandelingen te gaan en dan kan ik weer lachen, onvoorstelbaar. Ik had niet gedacht dat dit nog mogelijk zou zijn en het klinkt enorm cliché, maar ik kan iedereen die bang is aanraden toch die stap te wagen. Ik had werkelijk het idee dat er bij mij niets meer aan te doen was, zeer veel gaatjes, tanden afgebroken, alle veel voorkomende problemen! En toch kan er nog veel!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dental Clinics Beuningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.