Waardering van Tandheelkundig Centrum De Zevenster - Coevorden op 8 oktober 2020

• N.v.t.

5.8

Kwam al jaren in deze praktijk bij dhr. Zeegers. Ervaar nu een tandvleesprobleem, waar ik vervolgens helemaal geen advies en tips voor kreeg. Bovendien werd er na de controle altijd gezegd dat alles er goed uitzag en ik alles goed schoonhield. Ik ben recentelijk overgestapt op een andere tandarts, omdat ik bij dhr. Zeegers steeds meer een gevoel van nalatigheid kreeg. Deze nieuwe tandarts was erg verbaasd dat er bijv. nog nooit (!) tandsteen was verwijderd, want dat had ik wel. Ook kreeg ik gelijk tips en adviezen tav het tandvleesprobleem. Bovendien krijg ik nu een beschermingsplaat tegen klemmen ivm jarenlange kaakproblemen. Iets waar dhr. Zeegers nooit mee is gekomen! Het is een vriendelijke man, maar heeft bij mij dus wel (deels terecht) dat gevoel van nalatigheid gecreëerd!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandheelkundig Centrum De Zevenster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.