Tandheelkundig Centrum Het Blazoen

Tandartsenpraktijk

uit 10 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Tandheelkundig Centrum Het Blazoen - Brunssum op 10 maart 2022

Verstandskiezen trekken

Ik ben zeer tevreden over tandheelkundig centrum Het Blazoen. Ik ben bij dit centrum onder behandeling bij de mondhygiëniste en de tandarts. Over beide ben ik zeer tevreden. Ik word altijd zeer correct behandelt. Afspraken lopen perfect. Bij mijn laatste bezoek aan de tandarts heb ik hem gevraagd of hij wel eens een compliment heeft gekregen. Antwoord was: wel eens. Ik heb hem een compliment gegeven over het trekken van mijn verstandskies, rechts boven. Hij heeft mij lokaal verdoofd en de kies getrokken. Dit verliep al pijnloos. In de uren na het trekken heb ik geen enkele pijn ervaren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandheelkundig Centrum Het Blazoen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.