Waardering van Tandheelkundig Centrum Kastanjehoeve - Hendrik-Ido-Ambacht op 14 maart 2019

5.7
  • Gebitsaandoeningen

Doordat er een ruzie onderling was in de tandartspraktijk werd de afspraak verplaats (wat niet rechtstreeks aan mij doorgegeven werd). Op een mail van mij werd lange tijd niet gereageerd door een storing (kan gebeuren). Ik had een controle afspraak. De tandarts ontdekte wat plekken in het glazuur. De tandarts zei dat dit zo kon blijven wanneer ik niet te veel suiker zou eten en een goede mondverzorging zou toepassen. Ik wilde graag dat het probleem opgelost werd dus kreeg ik een fluoride behandeling. Ook werden er röntgenfoto's gemaakt (wat naar mijn idee overbodig was). Toen ik thuis was besloot ik mijn tanden goed te gaan verzorgen. Ik ontdekte een gaatje / of in elk geval iets wat voelt als een gaatje, tussen mijn tanden.Het probleem is dus totaal niet opgelost. Natuurlijk kreeg ik wel een aardige rekening thuis gestuurd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandheelkundig Centrum Kastanjehoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.