Tandheelkundig Centrum Kastanjehoeve

Tandartsenpraktijk

Kerkstraat 32 C 3341 LE Hendrik-Ido-Ambacht

Waardering van Tandheelkundig Centrum Kastanjehoeve - Hendrik-Ido-Ambacht op 12 oktober 2019

Het verwijderen van tandsteen tijdens een (jaarlijkse) controle word gedaan via een volledige behandeling van de mond mondhygiënist. Deze word betaald per 5 minuten. Deze mondhygiënist kan on-ervaren zijn waardoor de tijd van de behandeling langer duurt dan nodig is.Voor de controle zelf word als vast bedrag 20 euro gerekend, ook als de controle zelf maar 2 minuten duurt omdat er het een controle is, en er, als het goed is, verder niks met je gebit is. Als er wel iets is duurt dit langer, blijft deze prijs gelijk maar is het gevolg meestal een vervolgbehandeling waar weer aan word verdient.De prijzen word niet vermeld vóór de behandeling. Het is gebaseerd op maximale winst en de prijsbepaling is inconsequent omdat er zowel als vast bedrag als per 5 minuten word betaald.De omgeving van een tandarts vind ik volledig irrelevant omdat ik naar de tandarts ga voor mijn gebit en niet voor het mooie uitzicht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandheelkundig Centrum Kastanjehoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.