Waardering van Tandheelkundig Centrum Nederland Einsteinstraat - Alkmaar op 15 augustus 2013

4.0

Behandeling ondergaan bij Tandarts Vlaanderen. Traumatische ervaring. Naast mij met nog 2 andere behandelingen bezig in naastgelegen behandelruimtes. De behandeling werd afgeraffeld, geen aandacht en informatie gegeven en ik heb daarna ernstige complicaties gekregen. Extreem commercieel, zelfs de gebruikte boortjes werden in rekening gebracht en als je een vraag stelt komt er apart op je rekening een probleem gerich consult ad 24,95 te staan. Diverse onterechte bedragen op de rekening en middels klachtenprocedures mijn geld terug moeten krijgen. Vreselijke ervaring!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandheelkundig Centrum Nederland Einsteinstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.