Waardering van Tandheelkundig Centrum Nootdorp - Nootdorp op 13 september 2011

2.8

Ben 30 jaar en had ooit 1 gaatje , elk half jaar bij me oude tandarts geweest en die gaf aan dat ik een sterk en goed gebit had , dit koste me 20,- per controle. Omdat ik nu 5 jaar in toe burg woon dacht ik ga bij Nootdorp naar de tandarts met me gezin. 1 ste bezoek iedereen foto snelle controle en we markeerde allemaal wat maar hadden nergens last van ( koste 149,- met ze 3 en) ik moest 1 klein gaatje vullen en naar mondhygiëniste , ik gaf aan dat ik het zelf moest betalen en ze zei we hebben wel een leerling dat is goedkoop. Ik zou later bellen voor afspraak omdat ik even op me werk moest kijken wanneer ik kon. Ze hebben me 3 keer gebeld voor afspraak. Ik ben toen op woensdag naar mondhygiëniste gegaan ze heeft alles schoongemaakt , ik krijg een rekening van 196,- voor schoonmaken , gelijk gebeld hoe dit kan , ze heeft onaangekondigd een pokketstatus gedaan? 150,- voor goed gebit zonder tandsteen , ik heb aangegeven dit niet te betalen na veel telefoontjes van mij werd het omgezet naar 60,- hier kon ik mee leven.nu nog het kleine gaatje in verstandkies laten vullen. Ik werd verdoofd en de tandarts die geen Nederlands spreekt begon , hij zat 45 min te boren zuchten ,ik had zwaar hoofdpijn gekregen en had het gevoel dat het niet echt goed ging ,onervaren. Uiteindelijk had ik ineens vanaf verstandkies 3 gaatjes naast elkaar (vreemd nooit ergens last van gehad). Ben naar me werk gegaan en om 14 uur was verdoving uitgewerkt en kon niet me tand op elkaar doen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandheelkundig Centrum Nootdorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.