Waardering van Tandheelkundig Centrum Wij in Waddinxveen - Waddinxveen op 6 september 2019

2.2

Ongelofelijk!  Ik ga alleen voor een controle en ik maak heel duidelijk dat ik geen röntgenfotos wil omdat ik jaren met asbest heb gewerkt en dat ik net kanker naast mijn linkeroog weg heb laten halen. Maar meneer de tandarts drukt vervolgens toch door om een paar foto's te nemen terwijl het alleen maar om een heel klein gaatje ging. Bij de derde foto heb ik er genoeg van en zeg stop. Vervolgens komt de tandarts er bij en zegt ok maar haalt me over om toch nog één kleine "rondom foto" te laten nemen. Dat blijkt dus later een scaner te zijn met  heel veel meer fotos en straling en tot boven mijn ogen waar de verse wond van de operatie nog zat!! Resultaat van al deze foto's die ik niet wilde? Niets natuurlijk! Nu zijn alle doodsangsten waar ik jaren voor ben behandeld weer helemaal terug en ik lig nachten wakker ervan. Dat allemaal omdat ik voor een kleine controle kwam en een klein gaatje had....Krankzinnig!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandheelkundig Centrum Wij in Waddinxveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.