Tandheelkundig Centrum Wilhelminapier

Tandartsenpraktijk

Wilhelminakade 34 36 3072 AR Rotterdam

Waardering van Tandheelkundig Centrum Wilhelminapier - Rotterdam op 31 januari 2019

Gebitsaandoeningen

Zeer goede ervaring gehad voor het plaatsen van een implantaat. Door implantaloog Endriessen behandelt met goede zorg en zeer professioneel. Ervaring was heel goed en geruststellend. Aangezien ik erg bang was voor de tandarts en verdovingen. Het plaatsten van de implantaat viel mee en het resultaat is heel natuurlijk. Ze hebben echt de tijd voor genomen om de juiste kleur en vorm nemen. Ook de wortelkanaalbehandeling was met zorg uitgevoerd door Dr Zerbst. Ik had vroeger een nare ervaring overgehouden met het verstandskies trekken in het ziekenhuis. Daarom vind ik deze tandarts echt top service.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandheelkundig Centrum Wilhelminapier? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.