Waardering van Tandheelkundig Centrum Zuid Hollandse Eilanden - Spijkenisse op 18 juni 2012

4.8

Er wordt slecht geluisterd, vooral naar klachten, en de facturen zijn erg onduidelijk en m.i. niet altijd correct.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Tandheelkundig Centrum Zuid Hollandse Eilanden - Spijkenisse

Geachte mevrouw, heer,

Tot op heden heeft u (nog) niet gereageerd op ons verzoek contact op te nemen. Graag gaan we met u in gesprek om de behandelaar de gelegenheid te bieden het probleem samen met u op te lossen. Wij hopen dat u alsnog via klachten@tandvitaal.nl wil laten weten hoe wij u kunnen bereiken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandheelkundig Centrum Zuid Hollandse Eilanden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.