Waardering van Tandheelkunst Woerden Korenmolenlaan - Woerden op 28 maart 2019

9.8
  • Mondaandoeningen

Ik heb een "moeilijke mond", heb bv. nooit kiezen onder gehad. Daar zit dus geen tandvlees. Heb Ehlers Danlos type 8. Nu had de tandarts die bij mij alles eruit trok een dermate ondergebit gemaakt, dat het perfect zat. Daarna zijn er in de loop der jaren twee nieuw protheses gemaakt, waarvan ik het ondergedeelte niet kon dragen en  wel 1x een bovenkant. Men wilde niet aan mijn wensen voldoen. De laatste jaren nog niet.10 jaar geleden is de laatste prothese gemaakt, deze is nooit gedragen. Vreselijk. Het klapperde alle kanten op.Nu heb ik eindelijk weer een prothese welke goed zit, waar ik goed mee kan eten.Super! Ik ben heel voorkomend, vriendelijk behandeld, en niet onbelangrijk ook volgens mijn wens is de onder prothese gemaakt. Veel lef toonde Lucinda en ze krijgt een groot compliment.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandheelkunst Woerden Korenmolenlaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.