Waardering van Tandheelkunst Woerden Lindenhof - Woerden op 5 november 2014

8.8
  • Gebitsaandoeningen

Vandaag, 5 nov. 2014 moest ik naar mijn tandarts in Woerden (kom hier al jaren en ben zeer tevreden). Veel vertrouwen in Fatima en Erik Tak; hierdoor kom ik vanuit Breda nog steeds naar Woerden. Vandaag moest ik langs komen om 2 gaatjes (al heel lang geen gaatjes gehad) te behandelen. Boren van de 2 gaatjes ging heel goed; geen pijn en ik kon rustig blijven liggen. Bij het vullen van de gaatjes (nog voordat het vullen begon) raakte ik in paniek; nl. het gevoel van niet meer weg kunnen en de 2 gaatjes moesten ook nog gevuld worden. Doordat Fatima, begreep wat er aan de hand was met mij, de rust en kalmte bleef bewaren, werd ik uiteindelijk rustig en heeft Fatima met veel zorg, geduld, zorgvuldigheid en mij meenemend met wat er ging gebeuren de behandeling afgerond; veel waardering zoals er met mij is omgegaan. Bedankt en tot de volgende keer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tandheelkunst Woerden Lindenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.