Waardering van TandInZicht/ Kinderkliniek De Bilt - De Bilt op 23 augustus 2016

• Verstandskiezen trekken

Mijn dochter had een probleem kies en erg bang voor de tandarts, zo kwamen we terecht bij TandInZicht. Er volgde een paar gespreken en foto's. Er ging onder narcose uiteindelijk 4 kiezen getrokken worden, niet niks. Met behoorlijke zenuwen ging het gebeuren. Ik mocht tot op het laatst erbij zijn. De deuren gingen open en de tandarts kwam met mijn dochter in zijn armen, opgetild vanuit de stoel en nog helemaal in roes eraan lopen. Alles is goed gegaan... Terwijl ik half onderuit gezakt zit op een bank in de uitslaapkamer met mijn 10 jarige dochter op schoot en een kwijldoek, vertelt de tandarts op zijn gemak het hele verhaal. Vandaag was de nacontrole, de wondjes zijn goed genezen, er werd tanden gepoetst, voeding besproken enz. Ze mocht haar naam op het bord schrijven bij de poetsttoppers en een muntje draaien. Eenmaal buiten, zo dit was de laatste keer... Heel zachtjes werd er geantwoord 'jammer'

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TandInZicht/ Kinderkliniek De Bilt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.