Waardering van TandInZicht/ Kinderkliniek De Bilt - De Bilt op 13 februari 2013

Mijn zoon had een slecht gebit, en heel veel angst. Via via zijn we bij Tand in Zicht gekomen. Tussen het eerste telefoontje en de daadwerkelijke behandeling zaten 2 andere afspraken (intake en controle door anesthesist) en toch was mijn zoon binnen een maand van zijn pijn en ellende af. Zeer goede praktijk met bevlogen mensen die in eerste instantie op de kinderen gericht zijn maar de ouders ook zeker niet vergeten. Veel en duidelijke informatie. Bij vragen tussendoor wordt je ook vriendelijk en goed te woord gestaan en na de daadwerkelijke ingreep werd ik ook heel netjes gebeld om te vragen hoe het gegaan was. Gewoonweg top! Ik ben erg blij dat er een praktijk als Tand in Zicht bestaat die na lange tijd eindelijk snel ingegrepen heeft bij mijn zoon. Mijn zoon is na de ingreep een veel vrolijker mannetje geworden. Iets wat ik al lang niet meer gezien had vanwege de pijn die hij had.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TandInZicht/ Kinderkliniek De Bilt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.