Tandwerk

maandag
dinsdag

197 resultaten voor je selectie:

9 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Patrick Vadász is een gepassioneerde vakman.Ook toen er voor mij niets meer te "kiezen" viel, heeft hij mij met veel toewijding en empathie door deze lastige periode geloodst. Bij tandarts Vadász...

28 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik weet geen betere tandarts dan Annemiek en Patrick. Ik kom er al jaren. Zeer vakkundig, zorgvuldig, betrouwbaar. En heel fijn, ze stellen mij en de kinderen op gemak met een ontspannen babbel.

9.3
29 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Een hele prettige ontvangst en behandeling.. zeer zorgvuldig en precies.

7.8
13 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik voel me erg op mijn gemak. En ze behandelen met uiterste zorg. Echt top. En ze blijven leren en vernieuwen. Tijdens de behandeling echt geen pijn gehad.

1 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Patrick is een meester in zijn werk, met name het microscopische boorwerk is briljant. Hij is een goed luisteraar en geeft goede en realistische informatie over de behandeling.

9.2
27 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Tandarts Tijmen Dusseljee is een vakbekwame tandarts met daarnaast ook een groot gevoel voor de patiënt.

21 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Knap wat Patrick nog gemaakt kan krijgen. Bedankt voor de goede zorgen Tandwerk!

9.3
17 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Annemiek is de beste tandarts ooit met kinderen: ze kan verdoven zonder dat ze het voelen en zelfs trekken is achter de rug voordat de kinderen er erg in hebben: In één woord: fantastisch!

6 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Goede zorg en prettige behandeling. Mijn angst voor tandarts wordt hierdoor minder!

26 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik rijd uit Antwerpen om door Patrick Vadàsz behandeld te worden. De man is een kunstenaar--God zegen zijn handen! Onderschat niet het belang van een goede tandarts.

9.7
6 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Er wordt meegedacht voor behandelingen in mijn voordeel.

17 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik word zeer vriendelijk geholpen. Het is een verademing dat duidelijk uitgelegd wordt hoe een en ander zit en wat de beste behandeling is. Het komt op me over als een eerlijk en goed advies. Ik voel...

15 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik werd door mijn eigen tandarts verwezen naar tandarts Patrick Vadảsz wegens aanhoudende kiespijn, zonder dat hiervoor een oorzaak werd gevonden. Patrick stelde de juiste diagnose, onder andere...

9.7
7 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Omdat een oude facing verkleurd was wilde ik graag een nieuwe in dezelfde kleur als m'n andere tanden. Mijn tandarts heeft m.b.v. de assistente mijn voortand prachtig hersteld.

4 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Al van kleins af aan patiënt bij deze praktijk ( ongeveer 27 jaar). Ik ben zeer tevreden over alles!

29 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Heel plezierige praktijk, professioneel en vriendelijk, erg toegankelijke tandartsen.

25 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Prima en pijnvrije behandeling.

9.2
21 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Door verhuizing kom ik sinds een jaar bij deze praktijk. Tandarts Voermans is een erg vriendelijke vrouw en komt zeer professioneel op mij over. Ze benoemt steeds wat ze doet wat ik erg prettig vind....

20 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Vakwerk bij het plaatsen van een kroon door Thijmen!Geen pijn door perfecte verdoving. Goede informatie over hoe een en ander zou worden gedaan.

18 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer snel en goed geholpen bij enorme kiespijn. Ze zijn allemaal zeer vriendelijk. Er wordt goed uitleg gegeven en geluisterd naar de wensen van de patiënt. Zeker een aanrader.