Waardering van Teampraktijk voor Mondzorg - Ubbena op 16 oktober 2017

• Gebitsaandoeningen

Onze dochter van 11 jaar is jarenlang naar de angstpoli van het UMCG geweest. Iedere keer drama. Voor, tijdens en na het bezoek hadden we een angstig, overprikkelde dochter die steeds meer in de weerstand ging. Na een tijd van zoeken naar iemand die een goede verbinding met haar kon maken, een eerste afspraak gemaakt bij Martin. In de eerste sessie sprak hij bij haar het onderbewustzijn aan. Wat volgens ons ook meespeelde is, de manier waarop Martin onze dochter benaderde. Dat klopte. De volgende keer ging ze ontspannen naar Martin. Ze liet alles toe wat afgesproken was, inclusief verdoven en slijpen (dacht ik..) met een boor. Mijn dochter geeft aan dat ze graag (!) naar Martin gaat. Wij zijn zeer blij met zijn aanpak. Het werkt voor onze (hypersensitieve) dochter heel goed!

Bent u of werkt u voor Teampraktijk voor Mondzorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.